onsdag 24 januari 2007

Sån är jag

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa: 7 st
Vilken svordom använder du mest: F*n kanske?
Äger du en iPod: Japp
Vilken tid är din väckarklocka inställd på: Idag 05.00 (skulle säga hejdå till D som åkte till Finland)
Hur många resväskor äger du: 1
Använder du flip-flop's även när det är kallt ute: Usch nej, varför skulle man vilja göra det?
Var köper du dina matvaror ifrån: Ica
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden: Avskyr att vara med på kort, så svaret är ja!
Har några av dina vänner barn: Ja, Malin har en underbar liten Wilhelm och Mari en underbar liten Gustav.
Har någon någonsin kallat dig lat: Vet inte, men det kan jag tänka mig! :D
Vilken CD ligger i din CDspelare just nu: Har ingen CD-spelare!
Föredrar du vanlig eller chokladmjölk: Mjölk, helst mellanmjölk i kaffet.
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan: Alldeles nyss tyvärr, och jag önskar att det inte var sant.
När var senast någon stötte på dig: I augusti på vår kickoff med jobbet.
Vad åt du till middag: Igår; äggmackor eftersom D hade köpt pizza när jag var på bio och därför inte lagat mat.
Använder du huvtröjor: Till och från gymmet.
Kan du vissla: Ja.
Har du någonsin deltagit i en demonstration: Nej.
Vem var den sista som ringde dig: Min väninna som var med på bio igår.
Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält: Berg- och dalbanor.
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig: Ja det händer säkerligen.
Vilket riktnummer befinner du dig i: 0470.
Tittade du på tecknat när du var liten: Ja.
Hur många syskon har du: 2 yngre bröder.
Är du blyg inför det motsatta könet: Ja, det händer väl.
Äger du några band t-shirts: Ja, eller snarare ägde; köpte en supersnygg t-shirt med Oasis i London '94, vilken min bror numera har i sin ägo tror jag.
När flög du senast: Hem från Grekland i somras.
Hur många stolar står kring ditt köksbord: 4 st.
Läser du för skojs skull: Konstig fråga - självklart gör jag det!
Pratar du några andra språk: Jajamensan.
Diskar du din egen disk: Ja, eller kör diskmaskinen.
Har du gråtit offentligt: Ja.
Har du en stationär dator eller en laptop: Laptop.
Försöker du alltid lära dig nya saker: Ja, jag vill utvecklas hela tiden.
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar: Det har jag redan.
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten: Visst, men inte ett måste.
Kan du kasta macka: Länge sedan sist, men jag tror att jag har förmågan.
Har du någonsin varit på Jamaica: Näe.
Vad har du med dig in på bion: Vatten.
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet: Latin.
Gillar du att flyga flygplan: En gång i tiden gjorde jag det, men numera är jag allt lite rädd.
Vilket peronlighetsdrag är ett måste hos en partner: Humor, det är humor!
Har du någonsin blivit attraherad av någon oattraktiv: It´s in the eye of the beholder, eller hur? One woman´s trash is another woman´s treasure. ;D
När sov du senast på golvet: Räknas luftmadrass? Innan jul någon gång.
Vilken är din favoritdrink: Mojito.
Gillar du din boende situation: Lägenheten är helt ok, men vi vill ha hus NU!
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera: Åtta timmar gör mig nöjd och glad.
Äter du frukost dagligen: Skojar du?! Annars blir jag inte människa!
Är dina dagar fullbokade och stressiga: Jorå, det händer väl.
Vilken är din favoritfrukt: Aroma-äpplen, men de ska vara hårda och krispiga!
Hur gammal blir du nästa födelsedag: 32.
Tror du på liv på andra planeter: Hmm... NÄ!
Tror du att Gud är man eller kvinna: Man.
Hur valde dina föräldrar ditt namn: Jag skulle egentligen hetat Hanna, men så fick grannarna en tös som de döpte till Hanna, och då fick jag heta Johanna.
Gillar du senap: Mais oui!
Skulle du någonsin hoppa fallskärm: Eh, jag vet faktiskt inte, jo - det skulle jag nog.
Sover du på sida, mage eller rygg: sidan.
Tycker du om att krama folk: Ja jag är kramig av mig.
Skulle du säga att du är trendig: Jag har mina stunder.
Äger du en digitalkamera: Lånar sambons.
Vilken är din favoritkaraktär i Star Wars: Anakin.
Tycker du att du är attraktiv: Jodå, det finns bra dagar och det finns dåliga dagar.
Vad är du allergisk mot: Katter.
Får du dåligt samvete efter du ätit kött: Nej, men jag får ont i magen.
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat: Ingen aning.

Inga kommentarer: