måndag 22 januari 2007

Jag med då

Dagens låt: Svårt, måste använda shuffle på ipoden för att svara på det: Call me med Blondie
Dagens dusch: Lär bli ikväll efter träningen
Dagens frisyr: Utsläppt nytvättat
Dagens smink: Kanebo färgad dagcreme, mascara, Nars orgasm, läppglans
Dagens händelse: Spännande uppföljning av det spännande samtalet i fredags!!
Dagens planer: Jobba till 17, tvätta, köpa slips med sambon, vänta på soffleverans, besöka Växjö löparklubb.
Dagens vill ha: Spännande upplösning på spännande samtal i fredags (gud så jag tjatar). Lön. Dobbermannvalp.
Dagens saknad: Min familj som är långt långt borta.
Dagens drog: Kaffe!
Dagens tråkigaste: Tvätta kanske?
Dagens finaste: Min käraste
Dagens måste: Jobba och tvätta :(
Dagens dricka: Vatten och kaffe
Dagens köp: Slips till sambo?
Dagens mat: Allt enligt planerna (se tidigare inlägg)
Middag: Kyckling och ris + grönsaker
Dagens sjuka: Lite känningar i halsen - IGEN
Dagens kärlek: Min käraste D
Dagens mående: Bra bra
Dagens mobil: Jobbtelefonen Sony Ericsson något
Dagens mp3: Jaha, måste kolla shuffle igen: Dear Prudence med the Beatles

Inga kommentarer: