torsdag 18 januari 2007

Jaha jaha, så var det torsdag...

...och dags för styrketräning ikväll igen. Jag har legat lågt med löpträningen sedan i tisdags förra veckan eftersom jag har känt mig lite hängig och trött. Ikväll ska jag dock till gymmet och slåss igen! Imorgon hoppas jag kunnat komma ut och nöta lite asfalt igen. Jag vet att det bara är januari, men tiden går snabbt och snart är det juni och jag står där i startfållan. Man kan inte undgå att känna sig lite stressad, men jag tänker INTE stressa upp mig över detta! Det är för tidigt att känna sådana känslor. Istället ska jag njuta av att det är snöfritt och att man inte behöver oroa sig för att halka när man är ute och springer på kvällarna. Det är milt och man behöver inte palta på sig en massa kläder, det räcker gott med två lager!

Ikväll ska jag träna axlar och armar, samt ev. bröst. Vi får väl se vilken liten fjortis jag ska skrämma bort från maskinerna idag! ;D

Ps. Jag är ingen elak människa egentligen...

Inga kommentarer: