torsdag 25 januari 2007

Konståkning




I går kväll när jag skulle somna så låg jag och slötittade på konståknings-EM. Som en händelse råkade jag komma in i sändningen vid precis rätt tillfälle och fick möjlighet att njuta av Kristoffer Berntssons korta program. Jag måste tyvärr erkänna att jag inte har hört talas om denna förmåga tidigare och jag är mycket imponerad! Vilken karisma och vilket utspel! Fantastiskt roligt att se att Sverige har unga åkare att räkna med.

Efter det korta programmet ligger nu Kristoffer 7:a och finalen går idag torsdag.

Missa det inte!

Foto: Barry Mittan

1 kommentar:

Pipperoni sa...

Hej,
Var ju tvungen att gå in och kika på din blogg också. Många roliga inlägg. :) Jag blir alltid så imponerad av folk som planerar att springa marathon. Själv kämpar jag på med styrketräningen (går inte så bra just nu dock) och försöker att klämma in lite konditionsträning ibland också. Jag har förresten sett en del kloka inlägg av dig på gamla Exhale tror jag (jag finns på Bodys forum som pipperoni också, men är inte så aktiv där just nu).