fredag 5 januari 2007

Hur mår jag egentligen - om jag känner efter?!

Jag vet inte om det är det faktum att jag har ledigt fram till den 8:e januari som gör att jag har vääldigt svårt att komma ut i löparspåret just nu. Det känns tungt och inte så motiverande. Igår var jag på s.k. medelgympa för att stötta min vän Ida som är nyutbildad gympaledare (hon har gått utbildningen på Gerdahallen i Lund). Det var faktiskt riktigt kul och jag erkänner att jag har träningsvärk idag! Det var länge sedan jag var på den typen av gympa och det har verkligen skett en utveckling även på den fronten vad gäller rörelser och övningar. Ida blandade även in övningar (jag gissar vilt här) från den alpingympa som hon har gått på nere i Lund. Jobbigt är endast förnamnet!!

Jag SKA ut och springa en sväng ikväll, annars blir det en straffrunda imorgon istället!

Update: Nähä då, det blir inget springande idag. Jag har ont i halsen, huvudet, fryser och är allmänt ynklig. :(

Inga kommentarer: