onsdag 10 januari 2007

Jag gillar jeans...


men varför ska det vara så svårt att få tag i några som passar ett par hyfsat muskulösa ben och en putrumpa?? Om jag hittar en modell som jag gillar så kan jag ge mig den på att om de passar över låren (läs: om jag får upp dem ovanför knäna) så är det förstora i midjan och det, mina vänner, är ett stort problem om man är på jakt efter ett par nya jeans. Jag gillar både bootcut och stuprör, men de får inte vara för tajta runt vaderna för då får jag krupp. Det måste vara lite stretch i och jag tänker inte betala en förmögenhet.

Nu har jag faktiskt lusläst jeanskategorin hos Eleonore och kommit fram till att det var ett par Svenssons jag skulle ha och vips så var det beställt! 700:- + frakt på 53:- = som hittat. Återkommer när jag har provat dem... Det brukar vara ångestladdat att prova jeans!

Bilden är hämtad från Svenssons

Inga kommentarer: