onsdag 24 januari 2007

Linedance anyone?

Jag har länge varit sugen på att testa linedance! Jag tycker att det ser så kul ut när man står på led och alla gör samma sak. Jag tror att det var Beck´s Loser-video som väckte mitt intresse, men jag är inte helt säker på om de verkligen dansar linedance i den videon.

Update: Efter att tittat på just den videon på YouTube så insåg jag att det faktiskt inte var den videon som inspirerat mig.

Nåja, oavsett inspirationskälla så är jag sugen på att testa! I går hade Växjö Crazy Stompers provapå-kväll i Folkets park i Växjö - och jag missade det. Typiskt! Jag skyller på James Bond.

Nästa tisdag är det dags igen, men då är det inte provapå längre. Undra om de tar emot mig ändå? Jag ska göra ett försök ialla fall.

3 kommentarer:

Ann sa...

jag har testat linedance i USA, på ett disko. Jättekul så testa det vetja ;)

Anonym sa...

Ge inte upp tanken om att börja Linedance.....det är hur kul som helst. Har hållit på i 6 år och tycker varenda sekund är lika rolig än. Tips för att söka på linedance på Youtube: sök med orden
line dance demo video så får du fram massor.....

Anonym sa...

Ilona:

Tack snälla för tipset! Jag har inte gett upp, men just nu finns det inte tid tyvärr.