fredag 18 maj 2007

Tråk-blogg


Hoho, är det någon mer än jag som jobbar i dag??! Jag är helt allena på jobbet (började kl. 7 imorse så att jag kan gå hem vid 16), och det är bestämt bara jag som jobbar här i dag. Snacka om att tiden går långsamt när man inte har sällskap. Det är bara vår extremt högljudda ventilation som stör. Ärligt talat, den måste brumma betydligt högre än vad som egentligen är tillåtet.


Dåligt med bloggeriet den här veckan. Jag tränar på som vanligt; i måndags tränade jag styrketräning (överkropp). Jag brukar börja med ryggövningarna (brett och smalt latsdrag) och eftersom jag inte är så vansinnigt stark så brukar vikten ligga på 35 kg i båda övningarna. Därefter blir det en bröstövning (hantelpress på snedbänk med 10-kgshantlarna). En gång i tiden var jag faktiskt uppe och vände på 15 kg. Det skulle jag aldrig fixa i dag!


Därefter blev det två stycken axelövningar (flies (?) på 7,5 g och drag upp till hakan med stång (5 kg på varje sida + stång). Biceps och triceps fick stå ut med varsin övning; skivstång (5 kg på varje sida) och kickbacks (6 kg). Jag körde ingen kondition efter styrketräningen den här gång, kunde helt enkelt inte motivera mig.


I tisdags vilade jag. Jag var så otroligt trött hela dagen och inga proteindrinkar i världen kunde locka mig till gymmet (Nähä?!). Onsdagens träning bestod i 50 minuter på rotexen och i går sprang jag i världens vackraste Bokhult. Jag lyckades till och med locka med mig D ut i skogen. Det blev en kortrunda på 30 minuter med högt tempo.


Fy fabian vilket tråkigt inlägg det här blev, men jag är tråkig för tillfället. :D


Inga kommentarer: