onsdag 2 maj 2007

Gråt inga tårar

Växjöloppet gick av stapeln i går och undertecknad var definitivt inte med och sprang. Jag hade liksom annat trevligt för mig. Bortbjuden på lyxfrukost var inte fy skam och därefter spenderades mestadelen av dagen framför datorn där jag avslutade avsnitt 13-16 i säsong 3 på Grey´s Anatomy. Jag satt och grät och hulkade så högljutt att D var tvungen att sätta på hög musik så han slapp höra min gråt och tandagnisslan. Sedan upptäckte jag att avsnitt 16 inte alls var det sista avsnittet utan det finns ytterligare 5 stycken. Bortkastade tårar?

I dag är det återigen dags att ta tag i det sunda livet. Löpning är the way to go idag hade jag tänkt. Det blev ju inget cross-trainingpass i går eftersom det var 1:a maj och F&S var stängt. Synd! Det är bara några veckor kvar på terminen och i höst kommer jag förmodligen inte längre att träna i Växjö.

Inga kommentarer: