tisdag 22 maj 2007

Helgen som var

Den här helgen blev det inget tränat för min del. Vi hade liksom annat att göra. Köpa stege till exempel. Det här med husköp för med sig en hel del saker som man helt enkelt inte är van vid. Vi var till exempel och tittade på tegelpannor i lördags för att försöka bestämma oss för om vi ska ha svart eller tegelrött tak. Viktiga beslut. För ett tag sedan köpte vi en luftavfuktare som ska stå på vinden tills dess att vi flyttar in. Inga roliga inköp (nåja, det beror på vem du frågar ;) ), men ack så viktiga.

Helgen innebar också lite partaj! D´s bror med fru firade 15-årig bröllopsdag och firade det med fest för de närmaste. Tack snälla ni för en jättetrevlig kväll med intressanta diskussioner. Jo, som sagt, jag vet att vi är lite extrema...! Ni får ryta på oss när det går till överdrift! ;)

I går var jag dock tillbaka på gymmet igen och svettades. Körde överkropp som vanligt på måndagar, men i går blev det ingen kondition efteråt. Fanns inte tid eftersom en mastodonttvätt väntade hemma.

I kväll kommer våra grannar från våningen under för att kolla på lägenheten. Därför var jag uppe kl. 6 imorse och städade. Dammsugaren är min bästa vän.

Inga kommentarer: