fredag 4 maj 2007

These boobs are made for shakin´


I dag är jag klubbad som en säl. Så trött. Jag tränade Body Pump i går kväll och det var helt sjukt jobbigt. Igår hade mina bröstmuskler föreställning för hela gruppen (inbillade jg mig ialla fall). Jag vet inte hur det är på andra gym, men det här passet börjar med ben och därefter kommer bröst. Benen går alltid bra, men när vi lägger oss ner och kör bänkpress så slår mjölksyran till och musklerna börjar skaka. I går var definitivt inget undantag. Efter att ha kört några repetioner som började mina bröstmuskler att skaka och det spelade ingen roll om jag höll några repetitioner eller ändrade grepp - bröstmusklerna skakade loss som den värsta Beyonce (jag har just läst recensionerna av hennes konsert i Stockholm i går).


Självklart var det ingen annan som märkte det, men det är svårt att hålla sig för skratt när man ligger på rygg på en stepbräda med viktstången i högsta hugg och samtidigt försöker att kontrollera sina bröstmuskler som har fått spatt.

Inga kommentarer: