onsdag 23 maj 2007

Det blir en lång dag i dag


Gissa när jag somnade i natt? 23.30? 01.15? Nähä då, testa 03.35. Joråsåatt, en annan stod ju på balkongen kl. 03.00 och tittade på soluppgången samt lyssnade på fåglarna när de började vakna. Det var helt hopplöst att somna i går och vid 03.15 så funderade jag helt seriöst på att göra mig iordning och gå till jobbet. Men sedan råkade jag somna innan jag hann sätta planerna i verket. Kl. 06 ringde klockan och här sitter jag nu på jobbet som en annan zombie.
Det var något skumt med mitt löppass i går. Jag sprang i Bokhultet i sammanlagt 48 minuter, men jag vet inte var det var för jag blev så ofantligt trött. Jag vet inte om jag hade ätit dåligt innan kanske. Jag åt mitt mellanmål vid 15-tiden, och därefter bara ett äpple vid 17.30. Jag kanske borde ha ätit något mer innan eftersom jag sprang först vid 19-snåret. I och för sig så har jag hört att det är det som man åt dagen innan som räknas, men det hade nog inte skadat att fylla på lite extra i går. Vätskebrist var det i alla fall inte.

I morgon ska vi ha kurs i Mindmapping på jobbet. Hela Växjökontoret åker till huvudkontoret i Blekinge och vi är inte hemma förrän sent imorgon kväll. Det innebär att jag kommer att behöva omprioritera och träna på morgonen i morrn. Gymmet öppnar vid 06.30 om jag inte minns fel. Hoppas att jag åtminstone somnar vid 2-tiden inatt. Jag kan behöva lite sömn.

Inga kommentarer: