fredag 13 april 2007

Uppe med tuppen

I dag var jag tvungen att masa mig upp ur sängen tidigt. Vi ska åka till Falkenberg över helgen och åker direkt efter jobbet, och för att vi ska hinna in på Biltema i Halmstad innan de stänger så måste vi åka redan vid 16-tiden. Här ska handlas bildelar för Mazdan mår inte riktigt bra i bromsarna. Det är anledningen till varför vi ska åka till Falkenberg för där bor nämligen svärfar aka Christer Bildoktorn.

Och vet ni vad? *viskar* På lördag ska vi åka till Ullared. Men inte till Gekås, utan till NetonNet för att reklamera D´s systers DVD-spelare. Men jag erkänner. Jag gillar Ullared. Fast inte på långa vägar så mycket som D gillar att åka till Ullared. Oj, vad han shoppar loss när vi är där! Jag blir helt stum. Härom sommaren handlade han för 2000:- och då fick han mycket för pengarna vill jag lova.

Vad jag köpte? Tre stycken pingvinstänger. Det var extrapris: Köp 3 betala för 2.

Inga kommentarer: