tisdag 10 april 2007

Tröttare nu än innan helgen

Påsken är över och vi är tillbaka i Växjö efter en långdragen tågresa och vi är helt utschasade efter en lång helg fylld av att inte göra någonting. Mjölktåg som stannar i varenda håla samt understimulans i form av TV-maraton brukar ha den effekten.

Innan vi åkte hem till mina föräldrar i lördags spenderade vi långfredagen med att städa vårt källarförråd. Helt otroligt vad mycket skräp vi har samlat på oss. Vi har slängt en hel massa och kommer även att skänka bort gammalt porslin, skor, väskor och en och annan lampa. Men det är skönt att ha det gjort.

Jag har sprungit några rundor i helgen, en i torsdags och en i söndags. Det gick hyfsat, men jag fick så otroligt ont i mitt högerknä efter söndagens pass. Jag kunde knappt stödja på benet och att gå i trappor var inte att tänka på. Konstigt nog var ontet puts väck på måndagen och jag kände inte alls av det. Kanske någon sena som var överansträngd.

I kväll är det dags för cross-training på Friskis& Svettis. Kul kul!

Inga kommentarer: