onsdag 18 april 2007

All work and no play

I går jobbade jag nere i Malmö och det var möte hela långa dagen. När jag kom till Helsingborg på kvällen så var jag jättetrött och hade lätt kunna ligga kvar framför TV:n på hotellrummet resten av kvällen. Men mina nya löpardojor lockade på mig och jag stack ut en sväng. Rundan gick runt Råå, som är en jättemysig stadsdel i Helsingborg med fantastiskt fina gamla hus och trånga gränder. Vädret var soligt, men kallt, och jag hade fantastisk utsikt mot Ven som ligger i sundet mellan Helsingborg och Helsingör. Jag sprang utmed havet på vägen ut, men på tillbakavägen blåste det så in i bängen så jag sökte skydd bland husen. Lite kall måste jag ha blivit ändå för i dag känner jag mig lite småkrasslig. :(

De nya skorna då? Jodå, de var väldigt sköna om än lite hårda, vilket även Puma har konstaterat. Lite spänd var jag i hålfoten efteråt, men inga problem med knät idag. Kanske funkar tåkilen ändå?

Inga kommentarer: