torsdag 1 februari 2007

Analyse this

I kväll ska jag gå på Body Pump. Jag blev verkligen positivt överraskad efter förra veckans pass och slängde därför in en bokning i morse. En sak bara; jag hoppas att det är en annan instruktör den här gången.

Så pinsamt, jag menade verkligen inte att göra mig märkvärdig, de som känner mig vet att jag verkligen inte är sådan, men förra veckan efter passet så gick jag fram till instruktören och "klagade" över hur mycket träningsvärk jag skulle få (vilket jag också fick). Det var menat som en komplimang, ingenting annat. So far, so good.

Jag tänkte även få bekräftat att Body Pump verkligen var bra för uthålligheten så jag frågade instruktören om det. Dessutom råkade jag tillägga att "Jag ska nämligen ge mig på att springa maraton, så jag måste verkligen träna uthållighet". Som sagt, jag menade verkligen inte att framhålla mig själv, det var bara en sak som rann ur mig.

Saken är bara den att jag tror att det uppfattades så, och när jag mötte instruktören i receptionen kändes det väldigt konstigt. Som om jag fick lite menande blickar från henne och hennes fellow instruktörer.

Kalla mig överdriven och överanalytisk, men jag har en känsla för sånt här och det känns inte bra.

Inga kommentarer: