fredag 16 februari 2007

Wanna go running

Jag har abstinens. Löpabstinens. Blandat med lite stress över att jag ännu inte springer så där långt som alla andra verkar göra. Jag hoppas verkligen att den här lilla vilan gör susen och att jag kan börja träna löpning ordentligt igen på måndag. Jag har anmält mig till Body Pump i kväll, och jag veet att det innebär knäböj och jag veet att det inte är någon bra idé. Jag har några timmar på mig att bestämma mig för om jag ska gå eller inte.

Annars vet jag en lägenhet som behövs städas. Fast egentligen måste jag vänta med städningen tills i morgon. Vi har nämligen bestämt att all städning ska skötas mellan 10-12 på lördagen. Detta för att vi inte har tid eller ork att göra det på vardagarna och jag måste lära mig att släppa på måstet att vilja ha det städat hela tiden. Typisk dame?

Inga kommentarer: