onsdag 7 februari 2007

Det elfte budordet

I morgon tänker jag bryta det elfte budordet; du ska inte träna mer än tre dagar på raken. Men det kommer inte att bli någon vana. Jag kan inte träna på fredag, eller i helgen för den delen eftersom jag ska till Oslo, och därför kommer jag att göra ett undantag. I morgon kväll ska jag nämligen gå på en stepklass och den här gången vill jag ha svåra steg.

Helgen däremot kommer att spenderas med broren i Oslo och vi ska göra stan, åka till IKEA och gå ut och äta middag + drinkar på kvällen. Jag kommer dessvärre till Oslo väldigt sent på fredag kväll, vid 22-tiden. Det var det enda flyg som jag kunde välja eftersom jag använder mina Eurobonuspoäng och flyger SAS. Underbart att slippa tåg och buss upp till Oslo, det tar en hel dag.

1 kommentar:

Kerstin sa...

Åh, jag MÅSTE MÅSTE MÅSTE börja träna. Suck.