måndag 12 februari 2007

Måndagsträning

Det är alltid segt att träna en måndag när helgens matintag har varit oregelbundet och inte inkluderat alltför mycket fullkorn. I dag är jag inbokad på Body Pump eftersom jag behöver en dag på mig att äta upp mig inför morgondagens inomhusträning i Tipshallen. Jag känner även en stark dragning efter sängen idag och kommer inte att bli långvarig framför TV:n ikväll. Så fort tvätten är klar så är det jag som stupar i säng. Och känner jag D rätt så gör han likadant.

Den som hittar min blogg efter att ha läst i beskrivningen att jag siktar på Stockholm Marathon och ser att jag inte springer varje dag kanske blir besviken. Jag undviker att springa ute just nu eftersom den enda möjligheten är att springa på asfalt och det vill jag inte (läs ont i knä). Så snart den här snön har försvunnit så är det jag som nöter skogsvägarna igen. Tills dess är det jag och löpbandet. Eller tipshallen så klart.

1 kommentar:

Kerstin sa...

HURRA för mig - jag har äntligen tränat :)