tisdag 27 februari 2007

Vi är inte kompisar längre

Min rygg och jag drar inte riktigt jämnt längre. Allt som oftast har jag ont. Just nu är det ett senfäste vid vänster skulderblad som krånglar och det drar både i ryggen, uppåt i nacken och ut över bröstmuskeln. Inte mysigt alls. Jag vet att jag har mig själv att skylla eftersom jag testade en ny maskin på gymet för ca två veckor sedan och lastade på lite för mycket. Resultatet blev det som jag upplever i dag och har upplevt i, ja just det, ca två veckor. Det var faktiskt bättre innan vi åkte i fredags morse, men en stenhård hotellsäng gjorde sitt till och när vi reste hem i går så var det riktigt otrevligt. Som tur var hade min mamma med sig alvedon och de gav lite lindring eftersom de är muskelavslappnande. Jag är i akut behov av massage och ringde och beställde tid från flygbussen ut till Ciampino. Kl. 13.30 i dag är det dags att bli manglad.

2 kommentarer:

Puma sa...

Köp en vetekudde och värm, det är superskönt!

Anonym sa...

Jag har en vetekudde och den är underbar! Gör underverk! :D Men den här gången är det nog värre än så. Om det inte är bättre på fredag måste jag uppsöka en naprapat sa massören. Kan vara något som ligger i kläm. Typiskt!