tisdag 27 februari 2007

Tillbaka från semestern


Ja jag vet - jag har varit urusel på att skriva de senaste dagarna, men jag har ju varit på semester! Jag och min lilla mamma har varit i Rom fredag-måndag och vi kom hem sent igår kväll. Rom var underbart, precis som jag kom ihåg det, med trevliga människor, gott kaffe och asdyr glass. Vi har gått och gått och gått och gått och gått och tittat på en massa ruiner och klämt på fantastiskt fina skinnväskor. Shoppat och ätit goda panini med mozarella och spenat. Och jag rekommenderar alla att åka på semester med sin mamma! ;)

Men nu är sötebrödsdagarna över och dags att dra igång träningen igen. Jag längtar!

1 kommentar:

Puma sa...

Ja just ja - det glömde jag ju! Du har ju varit i Italien! Hoppas ni hade det underbart och njöt av allt det goda!!!!!