måndag 19 februari 2007

Knästatus aka Alltid är det något

Jag tror banne mig att min vila från löpningen har gjort susen. Fasiken vad gott! Så nu är det dags att ta tag i det här med löpningen igen. I kväll har jag inte riktigt bestämt mig för vad jag ska träna, men det kommer väl till mig under dagen.

Under "Alltid är det något" läggs nu till att jag har sträckt mig i ett senfäste i ryggen och det är inte särskilt skönt. Särskilt otrevligt är det på morgonarna när jag tar mig upp ur sängen. Man skulle kunna tro att jag är 61 och inte 31. Jag är helt enkelt så otroligt dålig på att stretcha. Dessutom testade jag en ny maskin på gymmet i torsdags och tog väl i lite för mycket.

Jag måste ta tag i det här nu och börja stretcha mer. Annars kommer jag snart att skada mig riktigt ordentligt och det kommer inte att vara vackert.

Inga kommentarer: