måndag 5 mars 2007

Tendens till förkylning

Jag måste vila några dagar från träningen. Jag känner att jag har något i kroppen som bara vill bryta ut närsomhelst. Dessutom kunde jag inte somna i går utan var tvungen att gå upp och fortsätta läsa "Flickan som lekte med elden". Den är bra, men inte lika bra som "Män som hatar kvinnor". Jag tror att jag somnade vid 1-tiden och med tanke på att jag ska börja kl. 7 hela veckan, och därför måste stiga upp redan kl. 6, så fick jag inte så många timmars sömn. Inte de bästa förutsättningarna om man ska motverka en förkylning.

Nu är det jag som tar bilen till jobbet den här veckan. Åtminstone tills jag känner mig lite piggare.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Stieg Larssons böcker är verkligen livsfarliga på det sättet.. Bara bävar för då den tredje kommer :)

Anonym sa...

Jo jag vet! :D Läste dock ut den i går så nu är jag "kvitt" den. Ska börja läsa Trilogin om Therese av Hanne Vibeke Holst ikväll. :)

Anonym sa...

Den har jag faktiskt inte läst, hennes "Kronprinessan" gillar jag dock! Boken då, inte tv-serien..