onsdag 21 mars 2007

Nästan tre veckor sedan

Helt otroligt. Det är nästan tre veckor sedan jag tränade sist om jag inte räknar skidåkningen i helgen. Det är ju jättelänge utan träning. Jag måste komma igång nu. Jag ska banne mig dra ner till gymmet ikväll och styrketräna lite.

Tyvärr måste jag erkänna att min marathoninspiration är näst intill obefintlig just nu. Jag älskar att springa, det är inte det. Jag känner bara ingen lust att träna inför maran. Vem vet, den kanske infinner sig när jag kommer igång med träningen igen.

Sparka mig i rumpan någon.

5 kommentarer:

Puma sa...

Nya runners world kom i min postlåda idag. Träningstidningar ger mig alltid mycket inspiration så det är ett hett tips!

Anonym sa...

Puma:

Åh, då kanske den kommer till mig imorgon för i dag fick jag den inte! Jag får alltid ny motivation av den tidningen!

Anonym sa...

Nu ger du dig ut och springer! Det är en order! Det är de passsen som är tyngst att komma ut på som är karaktärsbanande. Lycka till!

Anonym sa...

mgk:

Tack! :D Precis vad jag behövde!

Snabba Fötter sa...

Kom igen nu, ut och kör ett ordentligt marathonpass i helgen. Vi hoppas på lite vårväder så går det säkert lättare. Maran närmar sig och mars-april är viktiga månader, säger dom som vet ...

Jag ska ut på långrunda i helgen, och du också!!