måndag 26 mars 2007

Längtan

Det här låter helt sjukt, men jag längtar efter att få använda mascara igen. Eftersom jag hade lite problem med ögonen i förra veckan och fortfarande tar ögondroppar så får jag avvakta med både mascara och linser. Jag som avskyr mina glasögon måste nu använda dem hela tiden. Jag måste till och med ha dem när jag tränar, vilket funkar så där. Jag var däremot positivt överraskad att det gick så bra att löpträna med glasögon. Och inte gled de ner på näsan heller. Jag gick och drog på träningen ett bra tag i går eftermiddag (går det verkligen att springa med glasögon?), men till slut tog springsuget överhanden. Självklart gick det att springa med glasögon.

I dag ska jag styrketräna och sedan ska jag träna pilates. Jag antar att träningsvärk kommer att vara mitt andra namn de närmaste dagarna. Gött mos.

Inga kommentarer: