onsdag 28 mars 2007

Fjolltuss


"Combat-tränade dvärghamstrar bortskänkes. 3 manliga (con grandes cojones) dvärghamstrar bortskänkes p.g.a de har blivit gosiga. En är ninja-graderad och har tjänstgjort som skyddshamster för diplomater. En har blivit pensionerats ifrån S.E.A.L som sabotageexpert. En är utesluten ifrån Hells-Angels och har suttit 4 timmar på Hall för dråp på en shetlandsponny. Samtliga var närstridsutbildade vid könsmogen ålder, men har tydligen blivit senila. Ingen av dem har avlagt årets skytteprov. De har nu blivit handtama och skrämmer inte ens en påtänd husfluga. De har pga ålder blivit lomhörda och lystrar inte till kommandon (attack, hugg etc.)...inte ett smack. De fjantiga små krypen vill bara springa i sitt fåniga ekorrhjul och äta.Kom och ta fjolltussarna om du vill ha dom."


Jo, jag vet att det här är en träningsblogg, men jag är trött och behövde skratta lite.

3 kommentarer:

Pipperoni sa...

:) Här var det ju roligt att titta in!
Hälsar, Pipperoni - vars träning går lite si och så just nu, men som idag varit på en 1 1/2-timmes cykeltur.

Nannis sa...

Hej Pipperoni! Kul att du kikar in! Jag är inne hos dig dagligen och läser. Du är en kämpe!

Pipperoni sa...

Ja, jag är väl så illa tvungen... Idag har jag faktiskt varit och styrketränat, första gången på länge. Jag har tappat en del i styrka, men det kändes bra ändå.