fredag 30 mars 2007

Jag ska bli hallänning!


Eller kanske till och med skåning om planerna att inkludera Halland i Skåne går igenom... Vi har nämligen blivit med hus och vi flyttar i slutet av augusti. Lång tid kvar kan tyckas, men fem månader går snabbt. Jag kommer istället att jobba i Helsingborg (företaget har kontor där). Det tar ca 40 minuter att köra mellan Veinge (vår blivande hemby) och Helsingborg, och det kommer att bli en stor förändring med tanke på att jag är van vid att cykla 10 minuter till jobbet och äta lunch hemma varje dag. Trots detta ser jag fram emot detta väldigt mycket!
Om det är någon som söker en superduktig datortekniker i Helsingborg/Ängelholm/Halmstad så hör av dig! Jag har en sambo som söker jobb. :)

2 kommentarer:

Puma sa...

graaaaaaattis!! vad roligt!! min kille e från halmstad å längtar tillbaks... :-)

Anonym sa...

Tack!! Vad gullig du är! :)