onsdag 1 augusti 2007

Bad bad blogger

Jo, jag vet. Jag är en urusel bloggare just nu. Inte ett inlägg så långt ögat ser. Min tid är fylld av sommarkurs, flyttpackning och letande efter övernattningslägenhet just nu. Vi flyttar om si så där en månad och det är mycket som ska fixas och donas med. Ska vi ha pelletsbrännare eller kombipanna? Rött eller svart tegel? Skruvdragare eller Ipod Nano?

Där någonstans mittemellan försöker jag att hitta tillbaka till träningen. Alltid är det något med mig som är fel; ont i halsen, ont i magen, ont i knäna. Jag känner efter för mycket säger D. Det vet jag att jag gör, men hej, jag är ju hypokondriker! :)

Jag läste hos Sara på Träningsbloggen att hon har satt upp som mål att springa 40 km varje vecka, eller var det 50 km den här veckan? Det låter som en ypperligt bra idé. Det här med att sätta upp mål. Jag tror att jag ska byta gym faktiskt. Hälsostudion i Växjö är ett riktigt sunkgym, renoveringen till trots, och jag tror att jag ska byta till Friskis&Svettis. Det ligger nära jobbet och förhoppningsvis även den övernattningslägenhet som vi ska kika på efter jobbet. Det är rent, fräscht och inte så mycket folk.

Idag är det jag som kollar upp alternativ.

Inga kommentarer: