måndag 6 augusti 2007

F&S

Wow. I dag har jag nästan överträffat mig själv på träningsfronten. Efter att inte ha gjort så mycket under ett antal veckor gick jag i dag till att först styrketräna på gymet för att sedan gå på Friskis&Svettis utegympa. Jag har alltså tränat två ggr på samma dag. Otroligt.

Jag gillar att gå på utegympa, särskilt i sådant här väder. Och det var bra musik också. Alla gympar ihop; tanter, gubbar, töser och yngre män. Plockar äpplen gör man inte heller. Det är jobbigt som attan, och det enda jag inte gillar är när man måste ligga på mage och sticka ner näsan i det gröna elaka.

Varje måndag och onsdag sommaren ut kör de utegympa och jag tror att jag ska försöka hinna dit även på onsdag. Om inte annat så är det en kul variation till all annan träning.

Just det ja, jag körde armar och axlar på gymet. Det tog en halvtimma, sedan flydde jag. :)

Inga kommentarer: