onsdag 22 augusti 2007

Svettattacker

Jag dricker kaffe och svettas. Floder. Jag är förkyld igen, vilket är resultatet av seglatsen i helgen. Inte bra att sitta ute på däck med för lite kläder på sig. Jobbar därför hemma idag för att inte smitta ner mina kära kollegor. Jag har blivit utmanad av söta Puma att utse mina fyra bloggfavoriter. Detta tål att tänkas på.

Idag slutar jag tidigt; jag ska till kiropraktorn och knäcka min rygg, och därefter ska vi till banken och prata räntor. Det kan också bli svettigt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hallå tjejen! Nej jag har ju tyvärr inte så mycket erfarenhet =( Men man måste ju alltid börja nån stans.. så man får helt enkelt hoppas att arbetsgivare förstår vilken oerhörd potential man sitter inne med..hehe.. Nej Pro/ENGINEER har jag tyvärr ingen erfarenhet av, vi läste Solidworks på universitetet.. verkar annars som att många eferfrågar kunskaper i Catia, om man inte får något napp nu så kanske en kurs i det kunde vara något =) Ha en bra dag och krya på dig!