måndag 30 juli 2007

Shape up

Tillbaka från semestern och på jobbet igen! Jag var i Oslo min första semestervecka och vi fick då ett underbart besked: Min lillebror har kommit in på Idrottshögskolan i Oslo! Hurra hurra hurra!

De senaste veckorna har varit så där på träningsfronten så nu är det banne mig dags att ta tag i det igen! Det har blivit mycket promenader och två ynka joggingsrundor. I torsdags var jag och red islandshäst i 3 timmar uppe på Hallandsås och jag har banne mig träningsvärk fortfarande. Det är tredje gången jag rider islandshäst och det är så kul. De är i precis lagom storlek och trillar man av så faller man inte så långt.

Matmässigt så har det väl varit så där. Jag är inte van vid att äta en massa smörgåsar, men det blir ju lätt så när man har semester. Min mage fixar inte riktigt en massa bröd, och den har strejkat i två veckor. Nu är det linfrö, vetekli och Inubio Forte för hela slanten!

I dag är första dagen på jobbet och ikväll ska här gås till gymmet. Jag har massor att ta igen nu! Jag känner tydligt att musklerna har slappat till sig och det går definitivt inte för sig. Nu ska här shapas upp!

Inga kommentarer: