måndag 2 juli 2007

I´m back!

Haha, jag har äntligen hittat tillbaka till löpningen igen, även om det inte har blivit några längre sträckor. Jag har sprungit 5 km vid fyra tillfällen den här veckan och jag kan definitivt rekommendera att ladda med kaffe och en alldeles nybakad nötkongress, för maken till flyt i steget har jag nog aldrig varit med om. I lördags kändes det som om jag bara skulle kunna fortsätta att springa hur långt som helst, så bra gick det. Dessvärre hade jag inte mitt vätskebälte med mig, så jag begränsades av det. Gött att vara tillbaka i löpardojjorna!

Snacka om att vara amatör när man spenderar ca 2 timmar nere på stranden i strålande solsken utan att ha smört in sig innan. Det fick jag sota för i går kväll. Att jag aldrig lär mig! I och för sig så har det mesta lagt sig idag, men jag får ändå dåligt samvete. Jag vill inte bli ett russin.

Inga kommentarer: