torsdag 28 juni 2007

Blåbär och bärfisar

Först av allt så vill jag beklaga min sporadiska närvaro på Springibena-bloggen. Det beror på brist på inspiration, distanskurs i praktisk projektledning samt semesterlängtan. Jag har inte tränat på ett tag pga anledningar som jag har skrivit om nedan, och nu när jag är på benen igen så vill träningslusten inte riktigt infinna sig. Jag vet att jag borde, men det tar emot. Jag sprang dock en sväng i måndags, ca 5 km, och har tänkt att springa samma runda idag, men det finns så mycket annat som är skoj nu för tiden.

Plocka blåbär till exempel. I går var vi ute i 1,5 timma och fick ihop nästan 8 liter. Det värsta är dock att rensa de stackars bären och jag träffade på både en och två bärfisar. I morse upptäckte jag att jag till och med hade suttit på en; han var platt som en pannkaka. :D

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej! Hoppas vi kan ses i helgen! Så vi kan plåga er med 400 semester bilder! Gissaa vad vi har köpt? Något som gör att hela familjen(inkl. Doris) utom jag, just nu sitter klistrade framför tvn?
M tror att det blir en regnig sommar så han köpte ett playstation 2+ ett bilspel å ett singstarspel. Det ÄR faktiskt roligt!kram Anna