måndag 18 juni 2007

Ont i öronen

Jag lider inte av bloggtorka, tvärtom! Istället har jag drabbats av influensan of a lifetime samt av, hör och häpna, öroninflammation! Jag trodde det endast var barn förunnat att få öroninflammation, men icke! Jag äter just nu penicillin och hoppas att det dessutom ska ta med sig det illgula som kommer ur mina bihålor.

Drför är det väldigt lugnt på träningsfronten just nu och därför ligger jag lågt med bloggeriet. Kvällarna spenderas filmtittandes eller flyttpackandes (när jag orkar). Ikväll tänkte jag faktiskt hyra "The Queen" med Helen Mirren. Hon är en av mina favoritskådisar, och tisdag och onsdagkväll den här veckan visas Elizabeth I på SVT1. Hurray!

På återseende inom kort.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hejsan!
Såg din fråga om Jack Russel. Jag köpte min Sigge privat. Det var första kullen som den valpen fick. Sigge är lågställd. Hör gärna av dig om har fler frågor. :-)
Kram Anna