tisdag 10 juli 2007

Sassa brassa

Jösses Amalia, jag var på gymet igår och det var inte en dag för tidigt. Jag hittade inte ens mitt medlemskort när jag skulle åka hemifrån, jag har ingen aning om var det är. Det dyker väl upp i flyttstädningen, om inte. Det var rätt så kul ialla fall, en hel del folk som jag känner dök upp och det var inte den vanliga uppslutningen av småpojkar i bandana. :D Jag piskade *nåja* ryggen, axlarna och biceps/triceps, och hade faktiskt funderingar på att köra lite knäböj, men jag är rädd för att bli tung i benen och då går löpningen inte så bra, så jag skippade det. Det märks att det är många som har semester nu. Dessutom tror jag att det är babyboom på G, för jag tycker att det är magar överallt nu.

Det roligaste just nu är att D har köpt en ny cykel! Den invigdes på riktigt i går kväll när vi cyklade ett varv runt Växjö-sjön. På vägen tillbaka fick vi trängas med alla allsångare i Linnéparken. Det är nämligen allsång där varje måndag och det är MYCKET folk. Biljetterna säljer som smör i solsken. Mellbystrand har också sin variant på allsång: "Allsång på stranden". Vi får väl se om jag vågar mig dit i v. 30 när jag har semester. Med brassestolen i högsta hugg!

Inga kommentarer: