onsdag 14 maj 2008

Göteborgsvarvet

Var det egentligen någon som trodde att jag skulle springa varvet på lördag? Inte för att jag inte hade ambitionerna, men jag har liksom inte sprungit så mycket som krävs för att ta sig runt på lördag. Ta sig runt förresten, det var mitt mål första gången jag sprang. 1.53 var min sluttid och det var jag oerhört nöjd med. Därför hade jag tänkt att jag den här gången skulle förbättra min sluttid och eftersom löparrundorna har varit lätträknade den här våren så fryser mitt startbevis inne. Visst, jag skulle kunna sälja mitt startbevis, men orka.

Nä, jag satsar nu på att komma igång med löpningen igen och att försöka hålla en bra nivå. Jag har ju hela sommaren på mig och hösten och vintern och nästa vår innan Varvet kommer igen. Då, då är det jag som gör ett nytt och helhjärtat försök!

Jag var ju ute och sprang en liten nätt runda i måndags kväll på 20 minuter. Gissa vem som hade träningsvärk igår? Förstår ni förresten vilken ynnest det är att bo där jag bor?

I LOVE HALLAND

Inga kommentarer: