måndag 17 december 2007

Viktigt beslut

Vilken dag än så länge! Vi gick upp vid 04:30 och for mot Växjö exakt kl. 5. Därför är jag lite groggy av trötthet idag, men det var det värt. Den extra kvällen hemma gör så mycket. Kanske är det denna groggyism som gör mig lite omdömeslös, men idag ska jag göra slag i det som jag har pratat om i snart ett och ett halvt år: Jag ska köpa Singstar!!

Jag älskar Singstar! Jag vet redan vilka spel jag ska köpa (R n´B och Rocks) - ingen schlager här inte - plus två stycken mikrofoner. Julen är räddad!

Anna E: Snart blir det Singstarkväll igen!! ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är sååå jäkla kul med Singstar! Och äntligen ett spel som man klår barnen i ;-)

Anonym sa...

Kul! Vi måste planera in en singstarhelg. M har köpt eyetoy till barnen och en ny singstarskiva: Svenska schlagers S blev besviken hon ville ha 90-talshits! ser fram emot att träffas snart. kram