onsdag 19 december 2007

Nostalgitripp

1999 flyttade jag från min hemstad Falköping till "stora" Växjö och det var också slutet på min så kallade karriär som aerobicsinstruktör. Jag jobbade på ett träningscenter som hette Livskällan och det var "the place to be" i Falköping på den tiden. Det var ialla fall vad vi instruktörer ville tro. :) Jag älskade att hålla aerobicsklasser och jag körde, förutom aerobics, styrkeklasser och step.

Livskällan lades ned 1999 och sedan stod lokalerna tomma i några år innan ett par Falköpingstjejer gjorde slag i saken och startade Form. Superfräscht träningsställe med massor av duktiga instruktörer.

Dagen före julafton ska jag gå dit och träna med min kompis Malin, även hon en gammal Livskällaninstruktör. Vi ska gå på "Smällkaramellen" - 75 minuter med kondition, styrka, urladdning och uppladdning, och det ska bli så himla kul!! Jag längtar redan.

Inga kommentarer: