lördag 3 november 2007

Beware of the Moose


Förra söndagen skulle jag testa en helt ny löprunda i närheten av Veinge, men när jag kom dit möttes jag av en skylt där det stod "Jakt pågår". Jag vände bilen och for till Mellbystrand istället, där jag slogs om utrymmet i spåret med tipspromenadande lokals. Jag vågade helt enkelt inte riskera att bli misstagen för en älg...

Imorgon tänkte jag göra ett nytt försök innan jag ställer mig med söndagens måsten:

1. Måla klart vindskivorna med linoljefärg så att vi kan sätta upp dem nästa helg.
2. Förbereda veckans mat så att jag slipper laga mat i en fläktlös övernattningsstuga
3. Tvätta och packa

Den här veckan ska jag göra ett nytt försök att gå till gymmet. Jag har fortfarande inte fryst upp mitt kort på Hälsostudion och jag tycker att det börjar bli dags.

Inga kommentarer: