torsdag 8 november 2007

Asics Sverige - Vad kan jag hjälpa till med?

Hahaaaaaaaa...

Jag ringde ju till Asics igår och pratade med en så trevlig man angående mina stinkande skor och jag hörde nästan hur han ryggade tillbaka på andra sidan telefonen när jag beskrev lukten. Det skulle inte behöva skickas in några skor för reklamation. Enligt honom gjorde de aldrig så. Istället skulle jag gå tillbaka till butiken och reklamera dem, butiken beställer hem ett par nya och därefter lämnar jag in mina stinkbomber.

Men nu börjar jag tvivla. Jag stod nämligen och sniffade på skorna i går kväll för att vara helt säker på att de lever upp till sitt dåliga rykte, och nu börjar jag bli rädd för att det är oförtjänt. De luktade nämligen helt ok.

Jag förstår ingenting. Till och med D tyckte ju att jag luktade gödsel om fötterna i söndags kväll och han har en mycket känslig näsa. Det här måste utredas ytterligare.

2 kommentarer:

Puma sa...

jag ser fram emot en spännande upplösning

Anonym sa...

Puma: Jag vet inte om jag orkar bry mig. Fotexperten här i Växjö har fortfarande inte hört av sig (DÅLIG SERVICE - två veckor sedan jag var där) och skorna funkar ju utmärkt trots att de luktar "lite".