tisdag 30 oktober 2007

Tjocklad

I går kväll blev det ingen löpträning för mig. Lite för lite sömn natten innan för att det skulle bli något bra av det träningspasset. Istället spenderade jag kvällen sängliggandes med den lilla bärbara på magen, tittandes på de sex första avsnitten av Gossip Girl. Vad kan jag säga - jag är fast - jag med! Intriger intriger.

Ikväll däremot ska det bli springa av. Dessutom ska jag på chokladprovning på ett nytt ställe här i Växjö. Nytt och nytt förresten, det hade öppnat innan vi flyttade, men jag har inte varit där tidigare och det verkar som en schysst ställe. Gusto heter det och enligt hemsidan vill de vara "en liten butik med ett stort utbud". De säljer kaffe, te, bröd och choklad, och de bloggar också: Gustokaffe - Bloggen.

Spännande!

Inga kommentarer: