onsdag 24 oktober 2007

Igår kväll stektes det pannbiff

And she goes and goes and goes! Det blev ännu ett löppass igår kväll, samma runda och med extrainsatta stretchpauser. Tre stycken för att vara exakt. Jag stretchade efter en lätt uppvärmning, jag stretchade efter min runda och så avslutade jag med en liten stretch i vardagsrummet/köket/sovrummet/hallen vid hemkomst. Vi bor som sagt i en liten övernattningslägenhet (egentligen mer en gäststuga) på 25 kvm och där är det inte så tydliga gränser mellan rummen. ;)

Det finns en liten detalj som jag inte är så förtjust i när det gäller vårt boende för tillfället och det är det lilla faktum att det inte finns någon fläkt över spisen. Jag stekte pannbiff igår. Behöver jag säga att vi luktar stekos idag? Till och med på toaletten luktade det pannbiff. Ändå hade jag öppnat fönster och ytterdörr i hopp om att det skulle försvinna ut. Istället hade oset (läs aset) stannat till i hallen och tyckt att våra jackor var så varma och gosiga så det bestämde sig för att stanna. Oh joy.

Inga kommentarer: