tisdag 25 september 2007

Hur hinner folk?

Jag fattar inte vart tiden tar vägen. Jag kommer hem vid 18-tiden och sedan är det fullt upp tills jag går och lägger mig vid 22.30. Observera att jag inte tränar just nu. Om några dagar är min ögoninfektion färdigmedicinerad och jag ska börja träna igen, men hur ska jag hinna? När man kommer hem från jobbet så ska man ju laga mat, varva ned lite, umgås med sin käraste och se vad han har haft för sig under dagen, förbereda morgondagens matlåda, lägga fram kläder och jag vet inte vad.

Nu ska även ett träningspass om dagen (förhoppningsvis) försöka knö sig in och försöka ta en plats som högprioriterad sysselsättning.

1 kommentar:

Unknown sa...

Halkade hit via en del andra bloggar... Kul läsning!

Jag känner precis igen problemet, har samma brist på tid. Men men, lite bättre organisering av mig själv så ;)

Hoppas ögat är bra nu iallafall!