fredag 21 september 2007

EXTREMT osportig

Jag tränar väldigt lite för tillfället. Att pendla tar på krafterna och jag dras dessutom med en ögoninfektion som jag behandlar med antibiotika i några dagar till. Därför ligger jag lågt med träningen. Att springa med glasögon är ingen hit för en svettbomb som jag. De glider ner på nästippen och glasen blir immiga. I helgen hoppas jag ialla fall komma ut på några långpromenader!

Idag är en stor dag: Vi har köpt platt-TV! Innan flytten sa vi att "Nu ska vi inte packa upp den gamla TV:n (ett stort åbäke som väger 70kg) utan vänta tills renoveringen är klar. Vi klarar oss bra med radio!"

Tjena.

Det är ett faktum; jag gillar att titta på TV. Jag tittar inte så extremt mycket, jag har ju avklarat alla säsonger på Grey´s, men jag saknar Nyhetsmorgon på helgerna och Top Model! Så idag gjorde vi slag i saken och D åkte upp till Ullared för att storhandla. Det finns nämligen en TV-affär där med priser som är längre än i andra affärer. Vet inte om de kan mäta sig med nätbutiker, men de var de enda som hade just denna i lager. Det blev en LG, en 42"LF66 för att vara exakt.




Känns som om den kommer att fylla upp hela rummet. Och det bästa av allt: den väger bara 16kg.

Ikväll kan jag titta på Idol!

2 kommentarer:

Masse sa...

orättvist... jag vill också ha! ;-)

Nannis sa...

MGK: I like it a looot. :D