fredag 7 mars 2008

Casio


Behold min älskade Casio-klocka! Det här är en av de snyggaste klockorna jag vet och jag fick den i julklapp för ca 10 år sedan av min mamma. Till och med så snygg att någon flicka på Modette budade hem en likadan på Ebay för ett tag sedan. Det ni! ;)

Problemet var bara det att jag har sprungit runt och letat efter min klocka i nästan två veckor utan att hitta den; hemma i huset, i lägenheten i Växjö, i handväskor och träningsväskor. Nowhere to be found. Tills igår. Jag var och tränade på lunchen och frågade av bara farten om de hade fått in en digitalklocka från Casio...

TackTackTackTackTackTack du snälla som hittade min klocka och lämnade in den i receptionen!

Förresten: Jeeeezus, kolla in min feta åder på handryggen. Daggmask?

1 kommentar:

Anonym sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Notebook, I hope you enjoy. The address is http://notebooks-brasil.blogspot.com. A hug.