onsdag 30 januari 2008

Tillåt mig skratta

...men den här bloggen är ett skämt. Jag vet. Men det finns liksom ingen anledning till att skriva om jag inte tränar, det är ju trots allt först och främst en träningsblogg med ambitioner om att återigen bli en löparblogg. Hence the name. Jag har varit sjuk i omgångar och hur kul är det att läsa om förkylningar, ömma fötter och magkatarr. Inte så jättekul skulle jag vilja påstå.

Därför är det med stor glädje jag säger "Show me the Gym!" på lunchen idag. Jag har inte fryst upp mitt gamla träningskort, utan istället köpt ett nytt på ett helt annat träningsställe. Det tog emot att masa sig ner till Hälsostudion och därför valde jag att köpa kort på ett ställe i närheten av jobbet istället. Det innebär fullt av möjligheter; träning före, under (på lunchen då) eller efter jobbet. Ni förstår ju.

Nu ska jag bara bestämma vad jag ska träna idag; löpning eller styrka. Flås eller muscle. Jag känner efter.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vi har saknat dig!

Johanna sa...

42195mgk: Detsamma, och jag har saknat träningen också! Nu jäklar måste jag ta tag i mig själv igen. :)