tisdag 14 oktober 2008

Bötätemos

Dagens middag: Fetaostfylld köttfärslimpa med potatismos.

Igår hade vi säljmöte på jobbet. Man skulle kunna säga att min uppmärksamhet var riktad åt ett annat håll mellan 10-11. Kl. 10 släpptes nämligen biljetterna till Depeche Mode´s turné 2009. Tiden stod stilla innan jag äntligen blev insläppt på Billetlugen.dk. Gissar att det var fler som ville se Dave Gahan och grabbarna. Vi såg dem i Köpenhamn senast de spelade där i februari 2006, men den här gången kommer det att vara sommar och de tar bort taket från Parken.

Magi.

3 kommentarer:

Tre stycken sa...

Hej!

Jag blev verkligen skitnervös av din kommentar! ;-) Men man (jag) får ju skylla sig själv, fast för säkerhetsskull kommer jag lösenordsskydda bloggen tillfälligt. Kan du inte skicka ett mejl till mitt-i-livet@hotmail.com?

Jag skulle uppskatta det. Jag vet ju inte hur väl du känner honom, och har självklart full respekt för om du vill "berätta" - det hade säkert jag också velat om det handlade om min kompis. Jag skulle uppskatta om jag får berätta det för honom själv i så fall, så kan jag förklara sammanhanget. Vore tacksam för det.

Ha det bra!

Louise

Tina sa...

Hejsan! Jag hoppas det är okej att jag länkar till din blogg så vi kan kämpa i Formcheck tillsammans./Tina

Anonym sa...

I inclination not approve on it. I regard as polite post. Expressly the appellation attracted me to be familiar with the sound story.