tisdag 9 september 2008

Premiär

Nej, jag har inte haft sju veckor semester. Det har bara varit mycket att göra helt enkelt och bloggen fick känna sig lite åsidosatt för tillfället. Mina fyra semesterveckor passerade och försvann, men jag lyckades koppla bort jobbet så bra att jag hade glömt koden till larmet samt min egen inloggning till datorn. Då har man haft semester!

Semestern spenderades mestadels hemma i trädgården, men vi hann med Helsingör-besök med Paul Potts-konsert på Sofiero på kvällen (låt mig tillägga att vi upptäckte att vi definitivt inte är några operamänniskor, men det var mysigt), Oslo-besök som regnade bort, skogshallonplockning, och en himla massa OS-tittande.

Vad gäller träningen så kom jag igång riktigt bra med löpningen innan semestern, men när det fina vädret dök upp så gick det utför. Jag kan inte springa i sol och tryckande värme. Jag är otroligt lättsvettad och vätskebrist är mer regel än undantag - trots att jag dricker som en gnu både före och efter. Jag brås på far min.

Nu är det dags att ta nya tag! Ända sedan i maj har jag väntat och längtat efter att F&S ska köra igång höstschemat och igår var det dags: Medelgympapremiär i Veinge-skolan! Behöver jag tillägga att det kändes att det var ett tag sedan?

Inga kommentarer: