måndag 22 oktober 2007

Day 1

Japp, read it and weap people. I dag är första dagen på mitt nya träningsliv tänkte jag. Vi är tillbaka i Växjö och den sju veckor långa renoveringen av vårt tak är över. Nästan i alla fall. D´s tjänstledighet är slut och vi har börjat veckopendla till Växjö. Vi har en liten övernattningslägenhet (möblerad) som vi ska bo i och i natt sov vi första natten. Det känns väldigt konstigt att vara tillbaka till Växjö, nu som tillfällig gäst, men det är bara en förhoppningsvis kort period till D hittar jobb i Helsingborg.

Nu ska jag frysa upp mitt träningskort på Hälsostudion och förhoppningsvis få tillbaka mina axlar. De försvann någonstans mellan midsommar och flytten och jag har förlagt kartan. Jag är verkligen supersugen på att börja träna igen och jag hoppas att jag inte har glömt mina löpardojjor.

Inga kommentarer: